Əvvəlki versiyaya keçid edə bilərsiniz

Əvvəlki versiyaya keçid et

“Rəqəmsal Jurnalistikaya doğru” proqramının müsabiqə hissəsi başlayıb

3882
Mətni çap edin Mətni kopyala t1 t0 t2

Elektron Hökumətin İnkişafı Mərkəzinin təşkilatçılığı və “PAŞA Holdinq”in sponsorluğu ilə həyata keçirilən 3-cü “Rəqəmsal Jurnalistikaya doğru” proqramı çərçivəsində 4 günlük seminarlara yekun vurulub. 13-16 iyul tarixində ASAN Təlim–Tədris Mərkəzində təşkil olunan seminarlarda “Ənənəvi mediadan rəqəmsal mediaya”, “Medianın əsasları”, “Sosial medianın jurnalistikada istifadəsi”, “Blogerliyin əsasları”, “Qlobal rəqəmsallaşmada Azərbaycan”, “myGov” elektron hökumət portalı”, “e-gov.az” portalı”, “ASAN Login” Vahid Giriş Sistemi, “ASAN Finans”, “ASAN ödəniş”, “ASAN Viza”, “Elektron Kənd Təsərrüfatı İnformasiya Sistemi”, “Startaplar”, “Süni İntellekt” mövzuları müzakirə olunub, media nümayəndələrini maraqlandıran suallar cavablandırılıb.

16 iyulda, seminarların son günündə ümumi mükafat fondu 2200 AZN təşkil edən müsabiqəyə start verilib. Müsabiqə çərçivəsində iştirakçılar tərəfindən aşağıdakı mövzular üzrə araşdırmalar hazırlanaraq kütləvi informasiya vasitələrində dərc olunmalıdır:

• “ASAN ödəniş” portalının funksionallığı və portala yeni xidmətlərin gətirilməsi üçün təkliflər;

• “ASAN Finans”ın vətəndaş və biznes qurumları üçün üstünlükləri;

• Bölgələrdə rəqəmsal savadlılığın artırılmasının həlli yolları;

• Özəl sektorda vətəndaşların işlərini rahatlaşdıracaq həllər;

• Mövcud elektron hökumət həlləri, onların gündəlik həyatımızda rolu və faydaları;

• Azərbaycanda tələbatı yüksək olan xidmətlərin elektronlaşdırılması;

• Elektron hökumət quruculuğunda istifadəçi (vətəndaş) iştirakının təmin edilməsi yolları;

• Rəqəmsal hökumətdə süni intellektin tətbiqi üzrə uğurlu nümunələr və ölkə üzrə təkliflərin verilməsi.

Hazırlanmış materiallar proqramın münsiflər heyəti tərəfindən təhlil edilərək qiymətləndiriləcək. Birinci, ikinci və üçüncü yerin qalibi proqramın mükafatlandırma mərasimində elan olunacaq.

“Rəqəmsal Jurnalistikaya doğru” proqramlarının əsas məqsədi kütləvi informasiya vasitələri nümayəndələrinin İKT, elektron dövlət xidmətləri, rəqəmsal həllər haqqında məlumatlılığını daha da artırmaq, eləcə də elektron xidmətlər sahəsində əhalinin bilgilərini daha da genişləndirməkdir.