Əvvəlki versiyaya keçid edə bilərsiniz

Əvvəlki versiyaya keçid et

Qurum

Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi

Xidmətin adı

Vətəndaşlar üçün elektron imza sertifikatları sifarişi

Məzmun

Bu xidmət Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin Məlumat Hesablama Mərkəzi tərəfindən elektron imza sertifikatının verilməsi üçün müraciətin və tələb olunan sənədlərin qəbul edilməsindən və nəticəsi barədə istifadəçiyə məlumat verilməsindən ibarətdir

Həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması

Azərbaycan Respublikasının vətəndaşı :

    • Sənədin adı :

      Ərizə

      Sənədin təqdim edilmə formaları :

      - Kağız və ya elektron formada

    • Sənədin adı :

      Imza sahibinin elektron imzanı yoxlama məlumatları (İmza sahibi özü tərəfindən yaradılmış imzanı yoxlama məlumatlarına sertifikat almaq üçün müraciət etdikdə, sertifikatın verilməsi sorğusunun mətninin kağızda çap olunmuş və elektron nüsxələrini təqdim etməlidir)

      Sənədin təqdim edilmə formaları :

      - Kağız və elektron formada

    • Sənədin adı :

      Imza sahibinin adından çıxış etmək səlahiyyəti olan şəxsə verilən etibarnamə

      Sənədin təqdim edilmə formaları :

      - Kağız və ya elektron formada

    • Sənədin adı :

      Hüquqi şəxs adından çıxış etmək səlahiyyəti olan şəxsə verilən etibarnamə

      Sənədin təqdim edilmə formaları :

      - Kağız və ya elektron formada

    • Sənədin adı :

      Imza sahibinin şəxsiyyətini təsdiq edən sənədin surəti

      Sənədin təqdim edilmə formaları :

      - Kağız və ya elektron formada